Motoryzacja - samochody - serwis tematyczny

Strona główna

dzisiaj jest: 21.09.2017


Katalog stron


Kaspersky Lab rozszerza swoją współpracę z zespołem Scuderia Ferrari
data: 25.11.2011 / Kaspersky Lab Polska sp. z o.o.

Kaspersky Lab rozszerza swoją współpracę z zespołem Scuderia FerrariKaspersky Lab rozszerza współpracę z zespołem Scuderia Ferrari. Przy okazji ostatniego wyścigu Grand Prix Formuły 1 sezonu 2011 w Sao Paulo Kaspersky Lab ujawnił nowy kontrakt na kolejne dwa lata z tym znanym na całym świecie zespołem wyścigowym.

Współpraca między Kaspersky Lab a Scuderia Ferrari, która przyniosła wiele korzyści obu firmom, nieustannie rozwija się. Efektem nowego etapu partnerstwa będzie większa widoczność logo Kaspersky Lab podczas wszystkich wyścigów Formuły 1 w sezonach 2012 i 2013. Logo Kaspersky Lab znajdzie się na nosie i po bokach bolidów, jak również na kombinezonach kierowców wyścigowych oraz całego teamu Scuderia Ferrari. Krok ten jest zgodny ze strategią globalnego wzrostu rozpoznawalności marki Kaspersky Lab.

"Cieszymy się, że nasza współpraca z zespołem Scuderia Ferrari rozwija się. Nasze firmy mają wiele wspólnych wartości: obie stawiają sobie wysoko poprzeczkę i nieustannie idą do przodu" – powiedział Jewgienij Kasperski, prezes i dyrektor generalny Kaspersky Lab. "Nasze osiągnięcia opierają się na bogatym doświadczeniu, nieustannej innowacyjności oraz wykorzystywaniu przełomowych technologii, które pozwalają zapewnić najlepszą w swojej klasie jakość naszych produktów oraz najwyższą niezawodność. Kaspersky Lab zajmuje się zwalczaniem cyberprzestępczości już od ponad 14 lat, zawsze wyprzedzając najnowsze trendy. Pojęcie szybkości jest nam dobrze znane i tym bardziej cieszymy się, że nasze logo będzie widoczne na bolidach Scuderia Ferrari ścigających się w Formule 1".

Kaspersky Lab po raz pierwszy wstąpił do świata Ferrari i wyścigów samochodowych w maju 2010 roku podczas Grand Prix Hiszpanii w Barcelonie. W pierwszym etapie współpracy firma sponsorowała zespół AF Corse podczas serii Le Mans oraz objęła pozycję "oficjalnego dostawcy" zespołu Scuderia. Półtora roku później Kaspersky Lab stał się "oficjalnym sponsorem" zespołu, a jego logo pojawiło się na bolidach Ferrari ścigających się w Formule 1 oraz 458 Italia GT2 biorących udział w mistrzostwach serii Le Mans.

Ważny moment we współpracy miał miejsce w marcu 2011, gdy firmy podpisały umowę licencyjną, w wyniku której wprowadziły na rynek produkt pod wspólną marką: Kaspersky Internet Security Special Ferrari Edition. Jest to rozwiązanie bezpieczeństwa z interfejsem w stylistyce Ferrari oraz symulatorem Ferrari Virtual Academy, które łączy w sobie najlepsze w swojej klasie technologie antywirusowe Kaspersky Lab oraz znany na całym świecie wizerunek Scuderia Ferrari.

Informację można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania Kaspersky Lab jako źródła.

Kaspersky Lab Polska sp. z o.o.

Kaspersky Lab Polska sp. z o.o.
ul. Trawiasta 35
04-607 Warszawa
tel./faks: 801 000 215
tel./faks: 34 390 94 00
http://www.kaspersky.pl
informację dostarczył:
PR public relations
http://pr.otwarty.pl


Ty także możesz skorzystać z darmowej reklamy - nadsyłaj teksty, artykuły i informacje prasowe o swojej firmie, o aktualnościach, nowościach, produktach... Zobacz jak nadsyłać informacje prasowe do naszych serwisów.


Witamy

Witamy w naszym serwisie internetowym


Zapraszamy

Zapraszamy do współpracy przy tworzeniu serwisu Motoryzacja - samochody - możesz dodać swój wpis do katalogu oraz nadsyłać informacje prasowe, nowości, ciekawostki.
Polecamy

ostatnio dodane informacje prasowe, teksty, artykuły:


© webwweb.pl | Motoryzacja - samochody - strona główna | Motoryzacja - samochody - wiadomości | katalog